Перейти до основного вмісту
Якість освітнього процесу: підсумки року та напрями вдосконалення

24.06.2025 року відбувся кафедральний навчально-методичний семінар  «Якість освітнього процесу: підсумки року та напрями вдосконалення»
На семінарі були розглянуті наступні питання:
1) Оцінка результатів завершення семестру і навчального року (2024-2025) (доповідає доц. Поліщук О.М., доц. Андрєєва Я.Ф.)
2) Зворотній зв’язок: аналіз результатів анкетування студентів (доповідає ас. Гайсонюк Н.А.)
3) Розвиток співпраці із роботодавцями: акцент на розвитку soft skills (викладачі кафедри)
Навчально-методичний семінар, присвячений підбиттю підсумків освітнього процесу та окресленню перспектив його розвитку, відзначився високим рівнем змістовного наповнення, професійним діалогом та орієнтацією на реальні потреби учасників освітнього процесу. У ході заходу було комплексно проаналізовано динаміку якості викладання, методичне забезпечення навчальних дисциплін, а також актуальні виклики, що постають перед викладачами й здобувачами освіти в сучасних умовах. Учасники мали можливість обговорити результати анкетування студентів, узагальнити ефективні освітні практики, а також поділитися міркуваннями щодо доцільних змін у структурі та змісті навчальних програм. Особливу цінність мали пропозиції, спрямовані на:
•    активізацію практичної складової навчання;
•    розширення міждисциплінарного підходу;

•    впровадження елементів навчання, орієнтованого на розвиток критичного мислення та емоційного інтелекту.
Також важливо відзначити увагу до психологічного благополуччя студентів та викладачів як важливого аспекту якості освітнього середовища. Загалом семінар створив простір для фахової рефлексії, взаємного збагачення досвідом та формування стратегічного бачення розвитку кафедральної освітньої політики.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності