Перейти до основного вмісту
ДНІ ПСИХОЛОГІЇ

Часто можемо почути, що навчання у ВНЗ має на меті якомога краще підготувати людину до “дорослого” та професійного життя. Гаразд, але чи можна на лекціях та семінарських підготувати людину до всіх несподіванок і загадок, які вимагають від неї миттєвої реакції? Ну якщо, приміром, лікар має змогу навчитися відточувати кожен свій рух, то що робити психологу, у якого кожен клієнт, і кожен випадок унікальний, і потрібно включатися у взаємодію на всі 100, навіть якщо ця взаємодія смішна, нав'язана і недоречна? Але студенти, які здобувають фах психолога, підтвердили, що це цілком можливо, якщо крім лекційних та семінарських занять, додати собі тренінгів з нагоди професійного свята. Відтак активно долучилися до створення нової кафедральної традиції - “Днів Психології”, а отже з 24го по 26те квітня провели квест, науково-практичну конференцію та брейн-ринг.

 

Для того щоб максимально підготувати студентів 1ших — 4тих курсів до раптовостей взаємодії з клієнтами, яких підкидає їм життя, їм запропонували взяти участь у квесті. Для успішного проходження маршруту їм потрібно було навчитися позиціонувати себе та діяти в команді, мислити логічно (задачки-фото), орієнтуватися в часі та просторі (приміром, знайти віддалену кав'ярню), зрозуміти натяки (зорієнтувавшись між станціями), шанувати авторитетних попередників (особливо впізнавати їх за фото), знаходити нові рішення на знайомому маршруті (уявляєте, як воно, коли, увійшовши в знайомі двері, ви потрапили зовсім не туди), влучно і доречно висловлюватися (втиснувши свої думки та почуття у форму сонету), і побачити нові звучання у добре відомих сюжетах (коли добре відомих Ромео і Джульєтту потрібно було побачити в контексті, комедії, трилера та фільму жахів).

 

Психологія також постійно змінює свій дискурс, і з ким же зміни в течіях і феноменах можна обговорити, як не зі своїми колегами, які розуміють тебе з напівслова? Тож студенти активно долучилися до пленарного та секційного засідань щорічної студентської науково-практичної конференції ЧНУ, засідання якої відбулося 25.04.2017. Так, загально-факультетське пленарне засідання відкрила магістрантка 1го року, Ящук Марина з доповіддю на тему “Дослідження емоційної зрілості особистості студентів ВНЗ”. А на секційному засіданні студенти 2 та 4 курсів ознайомили слухачів з проблематикою, яку вони вважають актуальною для сучасних психологічних досліджень. Активне обговорення засвідчило, що тези, написані студентами, є цікавими, тому спонукали студентів не лише слухати один одного, але й разом шукати відповіді на питання, які виринали в процесі. На секційному засіданні пролунали такі доповіді:

  • студентка 4го курсу Урсу Аделіна збурила аудиторію актуальним для молоді питанням про “Психологічну готовність молоді до шлюбу”, завдяки чому присутні студенти могли поміркувати над переважанням в сучасній Україні саме молодих шлюбів та необхідністю обом партнерам бути сформованими особистостями для того щоб мати якісні шлюбні стосунки;
  • студент 2го курсу Ілюк Михайло запропонував поміркувати про “Психологічні особливості уявлень про час у Середньовіччі та Новому часі” у порівнянні з особливостями сприйняття часу як феномену та самосприйняття часу власного життя характерні сучасному суспільству;
  • студентка 4го курсу Ковальчук Вікторія з доповіддю “Психологічні аспекти взаємовідносин у подружжі” спонукала присутніх замислитися над психологічними моделями сучасних сімей та їхніми перспективами в нашому мінливому світі, а відтак і до міркувань про вплив подружніх стосунків на саморозвиток особи;
  • про “Зміни у трактуванні проблеми божевілля в 16-19ст.” доповідала студентка 2го курсу Кіт Юлія і тим самим спонукала слухачів замислитися над сучасними тенденціями у ставленні до людей з психічними розладами та особливостями трактування гуманності у процесі лікування;
  • доповідь студента 2го курсу Кіцула Назарія “Особистісний смисл житті та смерті” спонукала до дискусії про доречність міркувань про феномен смерті на різних вікових періодах та розуміння власної дочасності і смертності та їхньої визначальної ролі у самореалізації особистості.

Завершила секційне засідання доповідь студентки 4го курсу ЗФН Юркевич Світлани “Порівняльна характеристика загального (IQ) та емоційного (EQ) інтелекту”, завдяки якій студенти змогли обговорити важливість різних типів інтелекту.

 

А оскільки крім готовності діяти в мінливих ситуаціях та дослідження наукової проблемати­ки, психологам потрібне колегіальне обговорення та знаходження спільної думки, на завер­шення днів Психології 2017, студенти 1го курсу провели тематичний брейн-ринг, у якому участь взяли студенти спеціальностей “Соціальна психологія” (1го та 2го курсів) та “Практична психологія” (1го курсу). Студентам вдалося довести, що спільний процес міркувань реально об'єднує людей. Чекаємо не менш активної участі студентів у Днях Психології наступного року.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності